AFSLANKEN

 

 

Personal coach Emmanuelle stelt samen met u een persoonlijk doel voorop. Zoals een platte buik verkrijgen, cellulite wegwerken, vetverbranding op uw probleemzones, ... Uw doel kan bereikt worden op verschillende manieren, hieronder wat meer uitleg.

E Fit EMS Trainingen - Voedingsadvies - Proteïne dieet 

E-FIT EMS training afslanken

 

Voor wie is E Fit

Voor mannen en vrouwen van elke leeftijd en alle maten die

...  weinig tijd hebben en snel resultaat willen

...  zich beter en strakker willen voelen

...  cellulite willen wegwerken

...  vrouwen die net bevallen zijn

...  hun probleemzones willen aanpakken

...  hun conditie willen verbeteren

Wat is E Fit : De nieuwe fitnessmethode

Fitter, slanker & gespierder in 2x20 min/ week!

Een E-Move workout duurt slechts 20 minuten en is 18x efficiënter dan een traditionele workout!

E Fit werkt met EMS technologie, Elektro Musculaire Stimulatie.

Via een elektrodenjas & -broek, arm -kuitgordels worden impulsen gestuurd naar 10 verschillende spiergroepen en zo krijg je in 20 minuten

tot wel 48 000 spiercontracties.

De diverse trainingsprogramma's zijn aanpasbaar alsook iedere spiergroepen, naargelang 

Je doelstellingen

Je probleemzones

Je conditie

Je ev.gewrichtsklachten

 

MEER INFO?  Contacteer ons gerust!

 
 

VOEDINGSADVIES

 

Naast bewegen is een evenwichtige voeding de ideale combinatie om tot een gezonde levensstijl te komen.

 

Zoek je begeleiding omtrent een gezond voedingspatroon?

 

Dan kan je bij Els terecht. Els is erkend diëtiste, voedingsdeskundige en diabetes-educator. Zij zal je hierbij adviseren en ondersteunen.

Ook voor medische diëten die voor jou en jouw gezondheid noodzakelijk zijn, kan je haar consulteren.

Klik hier voor meer info.

 

 

 Proteïnedieet

 

Dit dieet heeft een andere invalshoek dan vele reguliere diëten. Naast het beperken van vetinname wordt er voornamelijk op gelet dat koolhydraten (bijna volledig) worden vermeden. Eiwitten (proteïnen) zijn bouwstoffen die ons lichaam nodig heeft om onze botten en spieren te onderhouden. Wanneer je tijdelijk geen/weinig koolhydraten eet, schakelt het lichaam over op een andere energiebron. Waar het lichaam eerst energie uit koolhydraten gebruikte, gaat het nu energie vrijmaken uit het verbranden van eigen lichaamsvet. Van nature heeft het menselijk lichaam een voorraadje vitamines en mineralen. Maar bij het volgen van een eiwitdieet, eet je tijdelijk wat eenzijdiger. Om te voorkomen dat je lichaam deficiëntie krijgt, wordt aanbevolen om vitamines en mineralen te supplementeren bij het proteïnedieet.

 

Het proteïnedieet is zo succesvol, omdat je snel gewicht verliest en je geen honger hoeft te lijden. Je zult je bovendien fitter en energieker voelen.

 
 

OP AFSPRAAK

MAA & DIN:    8 - 13  & 16 - 20 uur

WOE:               8 - 13 uur

DON:               8 - 13  & 16 - 20 uur

VRIJ:                 8 - 14 uur

ZAT:                 9 - 12 uur

CONTACTEER ONS

T  +32 475 24 25 79

manu@make-a-move.be

Ieperse Steenweg 57

8630 Veurne

© 2016 by Make a Move

  • Facebook - Black Circle
  • Black Google+ Icon